Norrberga

onsdag, oktober 15, 2008

Voff voff

Oj oj oj va jag är trött! Vilken dag det har varit! Först hjälpte jag matte att kratta löv, och sedan stoppade de in mig där bak i bilen, och körde in till stan. Jag tycker det är jätteläbbigt att sitta och titta ut bakåt, för många bilar åker så nära så jag kan inte riktigt hålla tätt. När jag äntligen fick gå ur bilen på Fleminggatan, var jag så nervös, så jag gjorde en stor hög på trottoaren. Det gjorde inget sa husse, för han stoppade ner alltihop i en påse. Jag tror han samlar på sån´t, för jag har sett att han gjort så många gånger förut. Fy så äckligt!

Sedan gick vi till ett ställe som heter Stockholms Hundforum, där det var en massa andra valpar, hussar och mattar.
Jag höll mig lite åt sidan i början, för jag kände ju inte någon.Sedan, när vi hade presenterat oss, medans hussarna och mattarna fikade, kändes det lite bättre.Efter kisspausen, lekte vi och hade kul en lång stund, och jag var allra störst av allihop.På hemvägen stannade vi och handlade mat, men husse och jag fick inte vara i affären, utan fick sitta utanför vid en stor buske. Snacka om diskriminering! / Ludde

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home