Norrberga

onsdag, december 10, 2008

Sista lektionen i Hundskolan

Såååå! Nu har vi varit på sista lektionen, och det snöade massvis. Jättekul med snö, men jag fick inte leka, bara göra en massa sitt och ligg och kom. Försök och ligg själv i snön, utan päls på magen, får ni se!!!!Matte hade bakat en rulltårta till kaffet, men det var bara hussarna och mattarna som fick.Jag fick hundgodis och vatten ur min nya flaska med inbygd skål.På lördag ska vi ha avslutning i skogen med kaffe och mackor, så matte har bakat idag.Jättefina bullar blev det, men jag har inte fått några än. Kanske på lördag sa hon, men nu ska jag sova för jag är faktiskt jättetrött. / Ludde

1 Comments:

  • Stackars lilla Ludde, frös du om magen! Nästa gång får du kräva att få en filt att ligga på! =)
    Som belöning för att du var så duktig, tycker jag att du åtminstone kunde ha fått smaka en liten bit på rulltårtan. Den ser jättesmaskig ut!
    Och vilka goda bullar matte bakar! Nu blev jag sugen på att baka ju! =)

    By Anonymous Anonym, at 11 december 2008 kl. 07:44  

Skicka en kommentar

<< Home