Norrberga

torsdag, december 08, 2011

Med Coco på Nötknäpparen

I onsdags åkte vi in till Coco tidigt på morgonen.Sara hade redan åkt till sitt jobb, och Anders kunde då åka iväg med sin el-cykel när vi hade kommit.Jag gosade med Ludde så han inte skulle tänka så mycket på sin skadade tass.Gunilla och Coco tittade på trailern för Nötknäpparen som dom skulle se senare på dagen.Dom såg den nog tio gånger.Ludde och jag släppte av Gunilla och Coco utanför Operan innan vi åkte hem och dom fick sitta och vänta en stund innan dom fick gå till salongen.13:e bänk parkett är längst bak, så med TRE sittdynor satt Coco som en prinsessa.Nisse fick överta min biljett eftersom jag valde att passa Ludde och hans skadade tass. På kvällen åt Gunilla och jag middag med Sara, Anders och Coco. Tack för en trevlig middag! / Pelle