Norrberga

torsdag, juni 28, 2007

Ensamma hemma

Idag var det dags att klippa mig. Gunilla började, men gav upp, skrikandes okvädingsord om den odugliga klippapparaten (en liten bateridriven trimmer). Jag fick fortsätta själv, och efter en halvtimme hade jag lyckats korta av nästan alla strån. Då hade Gunilla svalnat lite, och snyggade till baksidan på skallen, som jag hade svårt att se.
Vid 11-tiden vinkade vi av Gun och Börje, som åkte iväg mot Houston i Texas. De beräknade tre dagar för att ta sig dit, och dagens etappmål blir El Paso.
Vi fikade när de hade åkt, och sedan åkte vi själva iväg till Gaslight Theater och köpte biljetter till på fredag.
Föreställningen heter: Secret Agent Man. Mycket buskis lär det bli.
På hemvägen stannade vi vid ACE och hittade äntligen en ny glaskanna till kaffebryggaren.På Tucson Mall köpte vi ett spel till Jocke, som han beställt.Vi åt middag på Sushi At Oracle, och sedan åkte vi hem och badade medan katterna tittade på, gnagandes på en kanin.
Kvällen avslutatde vi med att titta på Sommartorpet på datorn. / Pelle

3 Comments:

  • Hej Hasse här. Skulle ni kunna köpa mig några t-tröjor från ron´s fuel injection. Jag har råkat tvätta mina gammal med rödtvätt så nu är dom rosa.

    Hoppas ni har det bra, har kollat vad ni hafft förer.

    m.v.h Hasse

    By Anonymous Anonym, at 28 juni 2007 kl. 18:19  

  • Hej Hasse!
    Vi åker säkert förbi Ron´s vid tillfälle. Jag gissar att Large blir bra? Annars får du säga till.

    Morsan hälsar.

    By Blogger Pelle, at 28 juni 2007 kl. 19:01  

  • jag passar på att tacka för DVD-spelet. Kalle och Fille kommer att upskatta det mycket när vi spelare det hemma hos mig!

    By Blogger Joakim, at 30 juni 2007 kl. 12:52  

Skicka en kommentar

<< Home