Norrberga

lördag, januari 10, 2009

Jobba jobba

Började på allvar med trappen efter "juluppehållet" och skruvade bort lite gipsskivor för att komma åt att isolera nerifrån bakom den.Gunilla gjorde en Fläskfilé Italiano, där hon späckade filén med fin salami och kryddor.Spagettin vi fick till, var nog av typen bredband?Jättesmarrigt var det i alla fall, och Ludde uppskattade att få lite extra filé ihop med det vanliga torrfodret.Nu kommer den tredje knoppen på amaryllisen vi fick av Tore. Häftigt! / Pelle

1 Comments:

  • Tack för eran fina kommentar på min sida! Det värmde i hjärtat att ni tittar in hos mig!
    Jag njuter VARJE dag av att gå in och se vilka fantastiska rätter ni lagat till! Och jag beundrar erat pensionärsliv!
    Hoppas jag och min man får möta åldern på detta fantastiska sätt!
    Jag är ju redan pensionär (förtids), men han arbetar ju. Så det är bara på helgera vi kan laga mat tillsammans.
    Härligt att läsa om lille Ludde också! Han är ljuvlig! =)

    Så även om jag sällan skriver något, så ska ni veta att jag tittar förbi varje dag och kollar läget! =)
    Kram till er alla!

    By Anonymous Anonym, at 11 januari 2009 kl. 09:46  

Skicka en kommentar

<< Home