Norrberga

tisdag, april 04, 2006

Yyyyyyessssss!


Nu fick jag allt dit räknaren där jag ville ha den! både rätt i sidled, och lagom högt upp. Jag känner mig faktiskt rätt mallig. Jag blev så glad, så att jag måste ta en bild så att det syns att jag är nöjd. Det kräver sin man det med. Min gamla QuickCam är inte den skarpaste, men med lite finurlighet så blev det en bild ändå. Tanken med den var för många år sedan att jag skulle kunna ringa videosamtal till banken jag jobbade på, men det blev aldrig någon succé. Nu har ju utvecklingen kommit längre och med Skype så har jag ju åter möjligheten. även om det hittills bara är Anders som har sett mig prata. Det syns kanske inte så bra hur glad jag är, men det är nog kamerans fel. Nu ska jag roa mig med att baka skräddarkakor. Jag skulle egentligen bara hämta receptet, men nu blev det min första enkla programmering också.

/ Pelle