Norrberga

tisdag, april 25, 2006

03.00

Flisan tittade lite konstigt på mig, när jag väckte henne klockan 03.00, men följde snällt med ut på en runda. Rundan blev lyckad, så vi kunde gå hem och sova tryggt resten av natten. Jag tog igen sömnen efter morgonpromenaden vi tog när Gunilla åkte till jobbet.

Nu har jag betalt telefonräkningen och avgiften för visningen 4 maj på Nationalmuseum. Vi ska se utställningen Konstnärspar vid sekelskiftet med Gunillas konstförening. Jag har gjort iordning Ullas räkningar så att hon får skriva under betalningsordern när jag hälsar på.

Vädret uppmanar inte till några stordåd utomhus, så jag får väl hitta på nå´t under tak eller inomhus. Jag kan ju inte förbereda drinken i sju timmar. Men jag kan ta en kopp kaffe nu. / Pelle

PS. Jag kan passa på att visa ett foto innan trädfällaren har varit här. DS.