Norrberga

fredag, mars 23, 2007

Det närmar sig (och passerade)

Jag fortsätter med plockandet och fixandet, och Gunilla förbereder maten.Laxfjärilarna ser fina ut, och förrätten är avsmakad. Undrar om vi ska provsmaka drinkarna också? Kanske bäst att låta bli.

Igår loggade vi in på våra sidor på Skatteverket och tittade på våra deklarationer. Gunilla får tillbaks och jag får betala. Precis som vanligt alltså.

Ibland tittar vi på mystiska hålet för att se vem som bor där. Nu fortsätter vi med förberedelserna, så kanske vi blir klara till klockan 6 när gästerna kommer. / Pelle

PS. Vi blev klara i tid, och middagen blev som vi tänkt oss. Jag var så upptagen av att äta och springa ut och in med talrikar, att jag alldeles glömde bort att ta några foton.Det var först när vi satte oss i vardagsrummet som kom ihåg att plocka fram kameran.



Om någon undrar vad lille har runt halsen, så är det en stödkrage, för hon var ute och åkte fyrhjuling i egyptiska öknen, och det bör man kanske inte i vår ålder.














































De hade fantastiskt vackra blommor med sig också, som jag helt enkelt var tvungen att föreviga. DS