Norrberga

tisdag, september 19, 2006

Spån

Jag måste ha använt några ryggmuskler som normalt inte arbetar under golvbyggandet. Nu sade ryggen mycket tydligt att jag borde göra något annat. Jag mjukade upp den lite efter frukosten, och lyckades få till lite "runtomkringgrejor" som behövde fixas innan golvspånet kom på plats.

Jag försökte även scanna in en fullmaktsblankett som jag ska maila över till Christel och Pontus. Jag tror faktiskt att den går att använda.

Vi åkte hem till Tore och tittade på hans carport/ateljébygge. Nu står stolparna där, och eteljégolvets bjälkar är på plats, så där går det undan. En kopp kaffe fick vi också.

När vi kom hem så skruvade jag fast och limmade en och en halv spånskiva. sedan fick ryggen vila till Idol 2006 och Dr House. Vilket förskräckligt pensio-liv vi för. / Pelle